Inlägg: 2987041
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: ” Enl AB ska Markan stå idag”
Det var väl på tiden, borde skett redan efter Italien matchen när Gustavsson kastade in puckar. Men bättre sent än aldrig.
Jag hade väldigt lite hype för OS hockeyn innan turneringen och nu är den helt bortblåst. Här blir det damstafetten istället där vi har chans på vinst. 3 kronor åker som senast i en kvartsfinal. Sen kan dom äntligen skicka Samhall…
Det var väl på tiden, borde skett redan efter Italien matchen när Gustavsson kastade in puckar. Men bättre sent än aldrig.
Jag hade väldigt lite hype för OS hockeyn innan turneringen och nu är den helt bortblåst. Här blir det damstafetten istället där vi har chans på vinst. 3 kronor åker som senast i en kvartsfinal. Sen kan dom äntligen skicka Samhall…
+ 7