Inlägg: 2987050
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: jag fattar inte hur matchen kan kännas så avslagen. Kvaliteten finns där men ingen desperation. Känns lite som en euro hockey tour match där inte mycket står på spel. Direkt tråkigt att titta på matchen nu. Är detta vad man längtat efter i så många år?
+ 2
Sv: A proposito de nada
Jugge: Ja, hockeyturneringen känns inte så het, i varje fall inte så här i början. Curling och tjejerna i skidspåret känns mycket intressantare.
+ 1
Det var väl på tiden, borde skett redan efter Italien matchen när Gustavsson kastade in puckar. Men bättre sent än aldrig.
Jag hade väldigt lite hype för OS hockeyn innan turneringen och nu är den helt bortblåst. Här blir det damstafetten istället där vi har chans på vinst. 3 kronor åker som senast i en kvartsfinal. Sen kan dom äntligen skicka Samhall…