Inlägg: 2987409
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: det är otroliga småa människor som förstör för klubben, att det finns folk som går in på spelarnas sociala medier och skriver dynga. Eller vissa som gör en highlights video på ens egna målvakt med enbart tavlor för att hänga ut/håna honom. Små jävla människor.
+ 13
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: En kille som Djoos har ett enormt stark stöd bland fansen i Gävle. Det väger mycket tyngre än vad några enstaka muppar skriver på nätet. Och det som du inte verkar känna till är att även många andra lags supportar skriver mycket skit på nätet.
Deltar man i flocken som drevar får man tänka på att det tyvärr finns instabila människor i samhället som får för sig att de blir hjältar hos mobbflocken om dom går ut och agerar.