Inlägg: 2987413
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: En kille som Djoos har ett enormt stark stöd bland fansen i Gävle. Det väger mycket tyngre än vad några enstaka muppar skriver på nätet. Och det som du inte verkar känna till är att även många andra lags supportar skriver mycket skit på nätet.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: ”Problemet” för Brynäs är som nån skrev att vi har så många supportrar och klubben berör många. Då följer tyvärr att ”supportrarna” också blir många och högljudda.
Lite som Toronto, världens rikaste klubb, massor av fans => ENORM press på spelarna. Har inte vunnit sedan 1967.
Lite som Toronto, världens rikaste klubb, massor av fans => ENORM press på spelarna. Har inte vunnit sedan 1967.
+ 1