Inlägg: 2987811
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Kul att höra... King är riktigt bra på att beskriva personer och miljöer.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Charliejfz: Läste djurkyrkogården bland många andra av hans böcker . Läste innan det kommit någon film . Den var skrämmande bra , hoppades men tvivlade på att det skulle kunna göras film på den . Å filmen var inte i närheten så skrämmande . Han kan verkligen få pulsen å höjas med ord It är en annan sjukt bra bok .
+ 7