Inlägg: 2987821
Sv: A proposito de nada
Charliejfz: Läste djurkyrkogården bland många andra av hans böcker . Läste innan det kommit någon film . Den var skrämmande bra , hoppades men tvivlade på att det skulle kunna göras film på den . Å filmen var inte i närheten så skrämmande . Han kan verkligen få pulsen å höjas med ord It är en annan sjukt bra bok .
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Christine och Det var 2 bra böcker. Har de flesta av hans gamla böcker numera lånar jag på bibblan allt jag vill läsa..
+ 1