Inlägg: 2987976
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Christine och Det var 2 bra böcker. Har de flesta av hans gamla böcker numera lånar jag på bibblan allt jag vill läsa..
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Greatredwing : Älskar Bibblan, men när ni ändå pratar om ungdoms-litteratur.
Räddaren i Nöden
Har inte läst den på 40 år, men älskade den i min ungdom
Räddaren i Nöden
Har inte läst den på 40 år, men älskade den i min ungdom
+ 1