Inlägg: 2988814
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Jag måste påpeka att jag inte tål Sam också. Idioten står och flinar i intervjun efter matchen med den där jävla frillan.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jag tycker inte att Tre Kronor riktigt "brinner" längre, pratar inte bara om OS. Tycker t ex när vi möter Finland att de ofta vill mer än oss. Vet inte om det är en ledarskapsfråga eller vad.
+ 3