Inlägg: 2988819
Sv: A proposito de nada
Jag tycker inte att Tre Kronor riktigt "brinner" längre, pratar inte bara om OS. Tycker t ex när vi möter Finland att de ofta vill mer än oss. Vet inte om det är en ledarskapsfråga eller vad.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: spot on, för lite ”Granström-style”, mer fys, jävlar anamma, grit, mer elakhet.
För välkammat, slätstruket, blekt…
För välkammat, slätstruket, blekt…
+ 1