Inlägg: 3007186
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: man trodde inte att nått lag skulle kunna torska mot hv, men Leksand hittade en väg
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
TheMacamush:
Leksand är alltid sämst när det gäller, det hade räckt med 3 poäng i de 2 sista matcherna i grundserien på skåneresan men då gör man 2 plattmatcher och är sämst när det gäller
Man blir så less
Leksand är alltid sämst när det gäller, det hade räckt med 3 poäng i de 2 sista matcherna i grundserien på skåneresan men då gör man 2 plattmatcher och är sämst när det gäller
Man blir så less
+ 5
Sv: A proposito de nada
Sandström ska ha beröm, han har gjort det bra sedan han kom till Hv, men i kvalet har Leksand gjort honom bra.
+ 5