Inlägg: 3007189
Sv: A proposito de nada
Sandström ska ha beröm, han har gjort det bra sedan han kom till Hv, men i kvalet har Leksand gjort honom bra.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Honken72: Sandström gör väl inga idioträddningar idag, men han suger in alla puckar i nätspelet. Är ändå en hel del situationer framför honom där pucken lätt slinker in. Källgren är också duktig på det, märkbart bättre än Clara.
+ 4