Inlägg: 3008854
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Kollar på highlights från kvalet. Många svåra räddningar av både Felix och Filip Larsson. Kvallagen har bättre ettor än Brynäs.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Med en bra målvakt, som jag tycker ska egentligen vara en självklarhet i ett SHL-lag så vinner vi ju den här matchen…
+ 5
Sv: A proposito de nada
Peja: Det kan vara Sundlövs gamla overhead-projektor som visar en bild av källgren på målburen, uppe från Skybar
Sv: A proposito de nada
Peja: Sorgligt, men nog sant. Hoppas vi kan få ihop det kollektiva försvarsspelet och kompensera så gott det går.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: Filip Larsson hade man inte tackat nej till… Tyvärr så är vi fast ett år till med Källgren