Inlägg: 3008880
Sv: A proposito de nada
Peja: Med en bra målvakt, som jag tycker ska egentligen vara en självklarhet i ett SHL-lag så vinner vi ju den här matchen…
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Tycker ändå Rödda och Hägg är före i kön att kritiseras. Dom VET vad som händer när Växjö får pp mot oss.
Om vi ska dela ut några plus då:
- Norlinder. Vågar och gör det bra.
- Larsson. Visar hur man sätter ett avslut. Alltid nyttig.
- Bellows, försvann, men var länge en kraft för oss.
Om vi ska dela ut några plus då:
- Norlinder. Vågar och gör det bra.
- Larsson. Visar hur man sätter ett avslut. Alltid nyttig.
- Bellows, försvann, men var länge en kraft för oss.
+ 7