Inlägg: 3008892
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Häggs är ju onödig och en överambition att tackla istället för att bara styra spelaren mot sargen. Det var exakt sådana hål han lämnade i början när han var kass. Rödins utvisning är helt oförsvarbar. Han borde ha blivit bänkad efter den. Snacka om att bara tänka på sig själv och pissa på laget.
+ 6
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Norlinder gjorde många bra saker, men även inblandad vid tre baklängesmål…
+ 1
Om vi ska dela ut några plus då:
- Norlinder. Vågar och gör det bra.
- Larsson. Visar hur man sätter ett avslut. Alltid nyttig.
- Bellows, försvann, men var länge en kraft för oss.