Inlägg: 3009087
Sv: A proposito de nada
Verkar som att de som skämde ut sig mest ikväll var Rögle. Om det inte blir avstängning(ar) när spelare står i matsalen efteråt och kallar domare för könsord..ja, då vet jag inte.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: ” Verkar som att de som skämde ut sig mest ikväll var Rögle. Om det inte blir avstängning(ar) när spelare står i matsalen efteråt och kallar domare för könsord..ja, då vet jag inte.”
Tangnes verkar inte helt stabil, det är ju inte första gången den här säsongen som han är ute och svingar. Av det man sett så verkar han pressad.
Sen har ju Sjöberg rätt om artikeln stämmer. Fruktansvärt dåligt ledarskap av Tangnes att han inte tar bort Friedman om han står och skriker könsord åt domarna. Att Bengtsson, som kapten, måste komma dit säger det mesta. Dom som tror att Gälla skulle sätta sig i samma situation räck upp en hand?…
Personligen tycker jag det är pinsamt och jag själv skulle tappa respekten för en chef som agerar på det där sättet.
Tangnes verkar inte helt stabil, det är ju inte första gången den här säsongen som han är ute och svingar. Av det man sett så verkar han pressad.
Sen har ju Sjöberg rätt om artikeln stämmer. Fruktansvärt dåligt ledarskap av Tangnes att han inte tar bort Friedman om han står och skriker könsord åt domarna. Att Bengtsson, som kapten, måste komma dit säger det mesta. Dom som tror att Gälla skulle sätta sig i samma situation räck upp en hand?…
Personligen tycker jag det är pinsamt och jag själv skulle tappa respekten för en chef som agerar på det där sättet.
+ 7
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok:
Domarna är skyddad verkstad i ligan.
Klagar du riskerar du att bli anmäld, snacka om Nordkoreafasoner
Man måste kunna klaga om man inte är nöjda med ett domslut
Domarna är skyddad verkstad i ligan.
Klagar du riskerar du att bli anmäld, snacka om Nordkoreafasoner
Man måste kunna klaga om man inte är nöjda med ett domslut
+ 2