Inlägg: 3009106
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Har du läst texten?
Är det här ett OK beteende?
” Inte blev det bättre när Mark Friedman strax efteråt fyrade av en rejäl salva mot domarna, en verbal smocka som bland annat innehöll flera könsord som ”fucking shit” och ”fucking chicken””
Är det här ett OK beteende?
” Inte blev det bättre när Mark Friedman strax efteråt fyrade av en rejäl salva mot domarna, en verbal smocka som bland annat innehöll flera könsord som ”fucking shit” och ”fucking chicken””
+ 4
Domarna är skyddad verkstad i ligan.
Klagar du riskerar du att bli anmäld, snacka om Nordkoreafasoner
Man måste kunna klaga om man inte är nöjda med ett domslut