Inlägg: 3011534
Sv: A proposito de nada
Rödin1912: Istället för att grina så skulle jag vilja se att det är Brynäs som slår an tonen i matchen. Då menar jag inte inte dumma och klantiga utvisningar utan ett Brynäs som spelar tufft men på gränsen så är det upp till Växjö att svara upp så kan vi bedöma domarna efteråt.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jonjo: En sak är säker, det är att det inte behövs nån bedömning av zebrorna efteråt. Alla vet att de kommer vara klappkassa som vanligt
+ 1
Sv: A proposito de nada
Jonjo: Okej
Blodtryckssänkare, check!
Betablockerare check!
Magsyradämpare check!
Nu kör vi över Plasten.
Blodtryckssänkare, check!
Betablockerare check!
Magsyradämpare check!
Nu kör vi över Plasten.
+ 1