Inlägg: 3011541
Sv: A proposito de nada
Jonjo: En sak är säker, det är att det inte behövs nån bedömning av zebrorna efteråt. Alla vet att de kommer vara klappkassa som vanligt
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Rödin1912: Matchen är redan körd. Sjökvisten med pipan. Då vet vi alla hur detta slutar.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Sjökvist kommer väl se till att det står 3-0 till Växjö, sin vana trogen.
+ 1