Inlägg: 3011556
Sv: A proposito de nada
Farsang: tycker han kan avsluta karriären med att köra över någon ganska rejält. Bara bra om han får vila varannan match.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
slöhög322: Bliiiir förfaaaan galen på dessa satans blinda domare 2 ggr har dom släppt solklara crossar i tryne på våra spelare . Dags att aggera nu .
+ 5
Sv: A proposito de nada
Sjöqvist, det största misslyckandet som domare i svensk hockey briljerar i början på matchen. Så JÄVLA trött på hur han får fortsätta döma han gör ALDRIG ett rätt!!!!!
+ 8