Inlägg: 3011558
Sv: A proposito de nada
Sjöqvist, det största misslyckandet som domare i svensk hockey briljerar i början på matchen. Så JÄVLA trött på hur han får fortsätta döma han gör ALDRIG ett rätt!!!!!
+ 8
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Semic: Kan förstå att domarna missar i realtid men de har chansen att kolla på video men tar den inte. Trots att allt mellan himmel och jord har videogranskats under säsongen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Semic: Det handlar ju delvis om att han inte gillar Brynäs. Han borde ens inte döma våra matcher
+ 4