Inlägg: 3012306
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Strax efter får Hedqvist ett slag på klubban, funderar lite och lägger den ifrån sig. Utvisning som följd.
Kan man införa någon form av handledsrem, typ som på skidstavar? Så jäkla trött på hur ofta folk ”tappar” klubban nu för tiden…
Kan man införa någon form av handledsrem, typ som på skidstavar? Så jäkla trött på hur ofta folk ”tappar” klubban nu för tiden…
+ 9
Sv: A proposito de nada
Det är helt sjukt.
Förstår inte att Luleå kommer undan med allt. Och jag fördtår inte att fler göra lika. Filma filma filma. Tydligen ok.
Förstår inte att Luleå kommer undan med allt. Och jag fördtår inte att fler göra lika. Filma filma filma. Tydligen ok.
+ 1
Hur kan bulan gnälla på den där utvisningen när hela klubban är i ansiktet på frölundaspelaren