Inlägg: 3012897
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Catodenäldresspöke13: Fast Växjö är det bättre laget. Det var tydligt i tabellen och i mycket av övrig statistik.
Hade hoppades att vi skulle utmana dem med lite kaoshockey men Växjö har varit taktiskt överlägsna i varje match. Med tanke på hur otroligt många misstag vi gjort defensivt under säsongen så är det inget som vänder över en natt.
Det intressanta är vilka slutsatser JA gör av säsongens spel. Det var inte helt lyckat sist och jag hoppas verkligen generationsväxlingen kommer (även fast Bertil känns som nya Scott?) samt att det fylls på uppifrån.
Hade hoppades att vi skulle utmana dem med lite kaoshockey men Växjö har varit taktiskt överlägsna i varje match. Med tanke på hur otroligt många misstag vi gjort defensivt under säsongen så är det inget som vänder över en natt.
Det intressanta är vilka slutsatser JA gör av säsongens spel. Det var inte helt lyckat sist och jag hoppas verkligen generationsväxlingen kommer (även fast Bertil känns som nya Scott?) samt att det fylls på uppifrån.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Ska man skratta eller gråta?
Lira mjukglass hockey och ha 1627299336 NHL matcher i truppen = Inte värt ett skit.
Missar alla frilägen med.
Lira mjukglass hockey och ha 1627299336 NHL matcher i truppen = Inte värt ett skit.
Missar alla frilägen med.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Vilka chanser.. man måste göra mål på dom.. suuck men växjö kväver oss med sin ishockey och vi har tyvärr inga motmedel...
+ 4
Sv: A proposito de nada
Catodenäldresspöke13: Ja vi får ju börja med att träffa mål! Bättre fart och attackvilja men vi lyckas ju inte sätta dit dom och Växjö blir farliga i omställningarna.
Och nu BP…
Och nu BP…
+ 1
Några offensiva spelare måste kliva fram