Inlägg: 3012940
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfver: "Fast Växjö är det bättre laget"
Främlingslegionen har alltså 4 amerikaner och 3 kanadensare. Minst 2 finnar. Jag letar och letar efter spelare med Växjö som ungdomsklubb. Inte hittat nåt än. Det är väl bara Joel Persson som har nån anknytning till bygden? Fortsätter leta.....
Vad konstigt att de kallas plastlag.
Främlingslegionen har alltså 4 amerikaner och 3 kanadensare. Minst 2 finnar. Jag letar och letar efter spelare med Växjö som ungdomsklubb. Inte hittat nåt än. Det är väl bara Joel Persson som har nån anknytning till bygden? Fortsätter leta.....
Vad konstigt att de kallas plastlag.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Helt rätt där om att Bertil nya Scott?! Snart ligger han också o kramas med pucken 😀
Hade hoppades att vi skulle utmana dem med lite kaoshockey men Växjö har varit taktiskt överlägsna i varje match. Med tanke på hur otroligt många misstag vi gjort defensivt under säsongen så är det inget som vänder över en natt.
Det intressanta är vilka slutsatser JA gör av säsongens spel. Det var inte helt lyckat sist och jag hoppas verkligen generationsväxlingen kommer (även fast Bertil känns som nya Scott?) samt att det fylls på uppifrån.