Inlägg: 3013165
Sv: A proposito de nada
6 mot 5 de passar runt pucken och glor, INGEN attack mot mål. Börjar ju undra vad för fågelholkar det är som coachar detta laget?
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Forsberg, Munkas och Lindström: grymma supportrar som stöttar laget i motgång 😅
Sv: A proposito de nada
havre: Verkar inte vara en djävel som förstår att man faktiskt måste hota mot mål själv för att dra på sig försvarare för att öppna upp för medspelare.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Målvakterna har varit skit i 4-5 år nu.
BP/PP har varit skit i flera år nu.
Men samma jävla gubbjävlar coachar laget. Jag skiter i hur jävla mysigt de har i fika rummet. Ove ska bort och masken lika så.
BP/PP har varit skit i flera år nu.
Men samma jävla gubbjävlar coachar laget. Jag skiter i hur jävla mysigt de har i fika rummet. Ove ska bort och masken lika så.
+ 8