Inlägg: 3013133
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
6 mot 5 de passar runt pucken och glor, INGEN attack mot mål. Börjar ju undra vad för fågelholkar det är som coachar detta laget?
+ 3
Sv: A proposito de nada
SLUTA spela Kempny för helvete. Hur fan är det så förbannat dåligt i ett slutspel. Vi ska förlänga med varje jävel som spelar 3430 matcher i Brynäs. Men vad fan gör dom på isen? Inte ett jävla skit händer.
+ 12