Inlägg: 3013173
Sv: A proposito de nada
Fan så ledsen men blir. Så oskönt att inte räcka till…börjar ledsna på att vi aldrig kan vara tillräckligt bra….
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{363}: Växjö leder coachmatchen med 10-0, målvaktsmatchen med 10-0, special teams med 10-0 och behöver inte ens spela bra för att vinna.
MEN, vi har goda chanser att ta detta 👍
MEN, vi har goda chanser att ta detta 👍
+ 14