Inlägg: 3013146
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Fan så ledsen men blir. Så oskönt att inte räcka till…börjar ledsna på att vi aldrig kan vara tillräckligt bra….
+ 2
Sv: A proposito de nada
Vi leder universums PP & BP bara att lyfta på hatten!!!
Molin/Masken/Gälla snart på en golfbana nära dig!
Molin/Masken/Gälla snart på en golfbana nära dig!
Sv: A proposito de nada
dabif: Hade vi haft Växjös målis så hade vi vunnit denna serie med 4-0 i matcher
+ 1
Kempny vem annars