Inlägg: 3013176
Sv: A proposito de nada
Gissar att man spelar Källgren igen. Räddningsprocent kring 85. Dra era egna slutsatser om hur matchen slutar…
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Som sagt, vaskat 2 säsonger på ett uselt målvaktsspel. Nu väntar en match till sen måste kvasten gå men det lär inte hända.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det är lite som att ligga under med 1-2 mål redan innan matchen börjar. Svårt läge.