Inlägg: 3013204
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Som sagt, vaskat 2 säsonger på ett uselt målvaktsspel. Nu väntar en match till sen måste kvasten gå men det lär inte hända.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
rafalski:
Du kan ju fan inte säga att de vaskade förra säsongen då BÅDA målvakterna skadade sig i slutspelet.
Den är jävligt orättvis
Du kan ju fan inte säga att de vaskade förra säsongen då BÅDA målvakterna skadade sig i slutspelet.
Den är jävligt orättvis
+ 1