Inlägg: 3013394
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Dessutom så klagades det på att Brynäs inte hade några typiska slutspelsbackar i laget förra säsongen så Hägg och Kempný plockades in. Facit har vi.
Men självklart är det målvaktsfrågan som - år ut och år in - är den största plumpen i protokollet, det går inte att chansa, chansa och åter chansa. Då går det som det går. Då går det som i år och många andra år dessförinnan.
Men självklart är det målvaktsfrågan som - år ut och år in - är den största plumpen i protokollet, det går inte att chansa, chansa och åter chansa. Då går det som det går. Då går det som i år och många andra år dessförinnan.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Peja: ”Om trenden fortsätter blir Brynäs ett bottenlag nästa säsong.”
Inte fullsatt igår heller. Håller brynäshajpen i Gävle på att lägga sej och tillbaka till siffror på 4-5 tusen till nästa säsong?
Inte fullsatt igår heller. Håller brynäshajpen i Gävle på att lägga sej och tillbaka till siffror på 4-5 tusen till nästa säsong?
Tror att målvakterna och några av de nya spelarna har varit rejäla felkalkyler den här säsongen. En spelare som Kempny skulle nog vara en toppback, men det är han långt ifrån att vara.
I special teams har man nog haft stor tilltro till att Bertilsson och Bäckström ska bli tungan på vågen i respektive form. Även många här inne trodde ju det. För mig är det ett svaghetstecken i lagbygget att man inleder säsongen med Scott i PP#1 och avslutar den med Vesel där. Man har saknat en högerfattad pusselbit hela säsongen. Scott och Vesel kämpar på, men är ju långt ifrån att vara spetsspelare i SHL nu.