Inlägg: 3013395
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mattson:
Ni lär ju knappast ligga på 4-5000, men det är lite risigt faktiskt att inte kunna fylla hallen i en semifinal men ni är knappast ensamma om det. Hittils är det väl bara DIF, Örebro, Luleå, Rögle, Färjestad och Växjö som har fyllt alla matcher? Till och med Frölunda som alltid har fullt bommade ju det i sin första hemmamatch och ni var ändå rätt nära igår.
Ni lär ju knappast ligga på 4-5000, men det är lite risigt faktiskt att inte kunna fylla hallen i en semifinal men ni är knappast ensamma om det. Hittils är det väl bara DIF, Örebro, Luleå, Rögle, Färjestad och Växjö som har fyllt alla matcher? Till och med Frölunda som alltid har fullt bommade ju det i sin första hemmamatch och ni var ändå rätt nära igår.
Sv: A proposito de nada
Mattson: Det är så frustrerande att vi har amatörer på viktiga postioner när vi skulle skörda efter alla hemvändare. Svedman, VAKNA!!!
+ 1
Inte fullsatt igår heller. Håller brynäshajpen i Gävle på att lägga sej och tillbaka till siffror på 4-5 tusen till nästa säsong?