Inlägg: 3013403
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
DIFFEN: ” Ni lär ju knappast ligga på 4-5000, men det är lite risigt faktiskt att inte kunna fylla hallen i en semifinal men ni är knappast ensamma om det.”
Nu är det ju kvartsfinal som någon påpekat redan och inte semifinal. Maxkapaciteten i Gavlerinken är numera 8240, man hade sålt 8011 biljetter. Så det fattades c:a 230 pers. Av dessa var det minst 140 som saknades på bortastå. Fullt där är 150 pers om jag minns rätt och det kan inte varit mer än 10 innebandy supportrar på plats…
Nu är det ju kvartsfinal som någon påpekat redan och inte semifinal. Maxkapaciteten i Gavlerinken är numera 8240, man hade sålt 8011 biljetter. Så det fattades c:a 230 pers. Av dessa var det minst 140 som saknades på bortastå. Fullt där är 150 pers om jag minns rätt och det kan inte varit mer än 10 innebandy supportrar på plats…
+ 3
Sv: A proposito de nada
DIFFEN: "men det är lite risigt faktiskt att inte kunna fylla hallen i en semifinal"
1. Det var kvartsfinal. 2. med Växjö vet man liksom att det inte blir gladhockey
1. Det var kvartsfinal. 2. med Växjö vet man liksom att det inte blir gladhockey
+ 2
Sv: A proposito de nada
DIFFEN: Det var inte fullsatt förra året mot Malmö i kvarten heller. Det är så det brukar se ut.
Ni lär ju knappast ligga på 4-5000, men det är lite risigt faktiskt att inte kunna fylla hallen i en semifinal men ni är knappast ensamma om det. Hittils är det väl bara DIF, Örebro, Luleå, Rögle, Färjestad och Växjö som har fyllt alla matcher? Till och med Frölunda som alltid har fullt bommade ju det i sin första hemmamatch och ni var ändå rätt nära igår.