Inlägg: 3013564
Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: jag beundrar din kampvilja men ifrågasätter ditt sinnelag. Inte lär Brynäs gå segrande ur detta. Hur mycket man än hoppas
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Catodenäldresspöke13: Det ser mörkt ut, och inte speciellt sannolikt. Men underligare saker har hänt. Det finns definitivt kapacitet i laget att spöa Växjö sönder och samman i tre matcher. Så jäkla bra är de inte.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Catodenäldresspöke13:
Luke verkar gått för fullt på träningen idag tydligen enligt GD.
Förhoppningsvis med på onsdag.
Kan förhoppningsvis inge tillräckligt med respekt i egen zon för att få Växjö delvis ur balans (önsketänkande)
Luke verkar gått för fullt på träningen idag tydligen enligt GD.
Förhoppningsvis med på onsdag.
Kan förhoppningsvis inge tillräckligt med respekt i egen zon för att få Växjö delvis ur balans (önsketänkande)
+ 8