Inlägg: 3013580
Sv: A proposito de nada
Catodenäldresspöke13: Det ser mörkt ut, och inte speciellt sannolikt. Men underligare saker har hänt. Det finns definitivt kapacitet i laget att spöa Växjö sönder och samman i tre matcher. Så jäkla bra är de inte.
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff:
Det skulle väl på sin höjd vara om Clara plockar fram spelet han hade i OS.
Det skulle väl på sin höjd vara om Clara plockar fram spelet han hade i OS.
+ 1