Inlägg: 3013676
Sv: A proposito de nada
Fantastisk hockey Växjö och Luleå spelar, förjävligt att det ska vara vägvinnande, spyr på skiten🤮
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Helvete vilken hockey Omark spelar nu, längesedan jag såg honom såhär bra
Snart 40 bast
imponerande
Helvete vilken hockey Omark spelar nu, längesedan jag såg honom såhär bra
Snart 40 bast
imponerande
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Det är bara vägvinnande om man har en målvakt som tar allt och lite till. Brynäs hade legat under med typ 4-0 vid det här laget.