Inlägg: 3013703
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:
Tråkigt med effektivt ;)
Mitt älskade Liverpool vann CL 2005 när Benitez var tränare, man kom in som sista lag i turneringen och vann finalen mot Milan
Laget var för att va snäll " bedrövligt på papperet " men vann ändå
Alonso, Gerrard och Hyppiä var de stora spelarna den finalen sedan var det mest " mediokra " spelare
Tråkigt med effektivt ;)
Mitt älskade Liverpool vann CL 2005 när Benitez var tränare, man kom in som sista lag i turneringen och vann finalen mot Milan
Laget var för att va snäll " bedrövligt på papperet " men vann ändå
Alonso, Gerrard och Hyppiä var de stora spelarna den finalen sedan var det mest " mediokra " spelare
+ 2
”Parkera bussen hockey” a la Mourinhos
Chelsea