Inlägg: 3014781
Sv: A proposito de nada
Semic: Alcen ska inte tillbaka till något ritbord, han ska sparkas så långt ut från föreningen det går, en stor fot i röven är vad han ska ha!
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Alcen ska va kvar Gälla ska va kvar Svedman kvar...Håll kvar kontinuitet ....
Inget jädra dribblande....
Inget jädra dribblande....
+ 4
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: rätt många man inte vill se nästa säsong oavsett kontrakt.
Och nej gälla, de va inte många chanser, de va många puckar som slumpades mot mål. Men han fick va han ville
Och nej gälla, de va inte många chanser, de va många puckar som slumpades mot mål. Men han fick va han ville