Inlägg: 3014818
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Varför ska Alcén vara kvar? Är det pga han kör gamla Brynäsare ? Eller för hur han säsong efter säsong lyckas med målvaktsidan ? Målvakt att lita på som kan stå på huvudet om inte laget presterar. Fattar inte hur någon kan försvara Alcéns jobb Swedman måste aggera å avlösa Alcén från praotjänsten .
+ 1
Sv: A proposito de nada
Alcén ska lämna . Detta är hans fuskbygge . Gälla ska vara kvar molle och masken ska tacka för sig. Vi behöver kunnigt folk inför nästa säsong . Spelare kvar larsson silfver kinnvall Bobby hägg resten gör ingen glad . Scott körde en säsong för länge . Likaså Berra . Synd för Bäckis att få genomlida sin sista säsong med detta furkbygge
+ 1
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Håller med. Men det gäller att komplettera ledarsidan på något sett. För vi kan inte ha detta boxplayspel ett år till det går inte
+ 2
Inget jädra dribblande....