Inlägg: 3014792
Sv: A proposito de nada
Lindström: Wiken hade nog gjort scout-jobbet bättre från början och insåg att Fjällby inte var rätt värvning för den pengen så har svårt att se att han ska ha ändrat sig efter vad han sett den här säsongen.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gällstedt säger ”jag har det jag har” och sopan Alcén säger ”vi har det vi har”, spyr på skiten
+ 2