Inlägg: 3014814
Sv: A proposito de nada
Gällstedt säger ”jag har det jag har” och sopan Alcén säger ”vi har det vi har”, spyr på skiten
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Till Brynässupportrarna:
Alcen har nu press på sig att leverera en toppförstemålvakt och en eller två spelskickliga backar. Missen på Gävlegrabben LC är helt obegriplig (nyss köpt hus i Gävle - går till DIF)????! Amen ska vi dumsnåla oss nedåt i näringskedjan igen?????
Till Munkas och Forsberg:
Grattis! Njut.
Kanske går att raljera lite över laget.
Alcen har nu press på sig att leverera en toppförstemålvakt och en eller två spelskickliga backar. Missen på Gävlegrabben LC är helt obegriplig (nyss köpt hus i Gävle - går till DIF)????! Amen ska vi dumsnåla oss nedåt i näringskedjan igen?????
Till Munkas och Forsberg:
Grattis! Njut.
Kanske går att raljera lite över laget.
+ 8