Inlägg: 3023538
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Sa han inte i nån intervju något i stil med att han ville ”komma närmare isen”?
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
nittontolv: min gissning är att Masken kliver upp i scouting/sportchef teamet, Grönberg tar ett steg upp från J20 till A-laget och tar maskens plats där han praktiserat(arbetsprövat ;) ) ett antal gånger under säsongen, både på match och träningar. Medans Nicky D tar över tränarjobbet i J20.
Utöver det hoppas jag Molin går tillbaka till sin gamla roll och ersätts av en riktigt kompetent ASS tränare utifrån.
Utöver det hoppas jag Molin går tillbaka till sin gamla roll och ersätts av en riktigt kompetent ASS tränare utifrån.
+ 2