Inlägg: 3023574
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang: Dina gissningar om rockaderna i ledarstaben hade kanske inte varit så tokiga, men det kommer inte att bli så.
Sv: A proposito de nada
Farsang: Danielsson har aldrig varit tränare. Han hade antagligen inte setts som ett rimligt alternativ till jobbet som ass. tränare i Brynäs om han inte spelat för klubben. J20, assisterande i HA osv, är mer vettiga ingångar i tränaryrket.
Sv: A proposito de nada
Farsang: Man kan inte ha kvar alla i diverse påhittade roller bara för att. Det är dags att klippa banden med vissa.
Att Nicky D blir ass till Alcén känns också osannolikt. Då hoppas jag på det omvända.
Att Nicky D blir ass till Alcén känns också osannolikt. Då hoppas jag på det omvända.
Utöver det hoppas jag Molin går tillbaka till sin gamla roll och ersätts av en riktigt kompetent ASS tränare utifrån.