Inlägg: 3023589
Sv: A proposito de nada
Farsang: Danielsson har aldrig varit tränare. Han hade antagligen inte setts som ett rimligt alternativ till jobbet som ass. tränare i Brynäs om han inte spelat för klubben. J20, assisterande i HA osv, är mer vettiga ingångar i tränaryrket.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Rodrigo: jag skriver ju att jag tror Danielsson tar över J20 och Grönberg kliver upp.
Kan folk börja läsa eller
Kan folk börja läsa eller
+ 2