Inlägg: 3023945
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Sitter och kollar Hudiksvall-Visby Roma och kom helt plötsligt ihåg att Linus Lindblom gick dit💪🏼
Skapligt bra säsong i hockeyettan han gör ;)
16+30 på 23 spelade matcher.
Roligt att se att han blommat ut på proffsnivå, hoppas han kan ta mer steg i HA nästa säsong om han får stanna i Hudiksvall!
För övrigt, kan bli bra ”farmar lag” för oss. Skicka Ryktade Almtuna nyförvärvet på lån dit. Samma huvudsponsor.
Skapligt bra säsong i hockeyettan han gör ;)
16+30 på 23 spelade matcher.
Roligt att se att han blommat ut på proffsnivå, hoppas han kan ta mer steg i HA nästa säsong om han får stanna i Hudiksvall!
För övrigt, kan bli bra ”farmar lag” för oss. Skicka Ryktade Almtuna nyförvärvet på lån dit. Samma huvudsponsor.
+ 10
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Ingen dum idé, tror dock att det blir en fleecetröja istället för en slips😉
+ 1