Inlägg: 3023950
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang: ” Roligt att se att han blommat ut på proffsnivå, hoppas han kan ta mer steg i HA nästa säsong om han får stanna i Hudiksvall!
För övrigt, kan bli bra ”farmar lag” för oss. Skicka Ryktade Almtuna nyförvärvet på lån dit. Samma huvudsponsor.”
Bra då har man betat av årets största jinx iallafall.
För övrigt, kan bli bra ”farmar lag” för oss. Skicka Ryktade Almtuna nyförvärvet på lån dit. Samma huvudsponsor.”
Bra då har man betat av årets största jinx iallafall.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Farsang: Bra start i finalen av Hudik som tog hem matchen.
Hudik var det klart bättre laget och 4-3 är smickrande siffror för Visby.
Hudik var det klart bättre laget och 4-3 är smickrande siffror för Visby.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Farsang: va tror ni om Alexander ljungkrantz då? Ifall att Karlskoga inte knäpper löven. Skulle kunna blomma ut i bif va? Borta bra men hemma bäst
Sv: A proposito de nada
Farsang: Flashscore har lite problem med att visa rätt antal matcher i vissa ligor, Lindblom har spelat 43 matcher den här säsongen enligt EP. Oavsett riktigt fin poängproduktion.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Farsang: Spelar dock i fjärdekedjan. Tror han tappat i rang senaste tiden. Endast 5 poäng på 9 matcher innan denna. Nu hade han en poäng till första målet dock.
Skapligt bra säsong i hockeyettan han gör ;)
16+30 på 23 spelade matcher.
Roligt att se att han blommat ut på proffsnivå, hoppas han kan ta mer steg i HA nästa säsong om han får stanna i Hudiksvall!
För övrigt, kan bli bra ”farmar lag” för oss. Skicka Ryktade Almtuna nyförvärvet på lån dit. Samma huvudsponsor.