Inlägg: 3024019
Sv: A proposito de nada
Farsang: va tror ni om Alexander ljungkrantz då? Ifall att Karlskoga inte knäpper löven. Skulle kunna blomma ut i bif va? Borta bra men hemma bäst
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{11936}:
Ljungkratz gjorde bort sig när han var här sist. Han kommer aldrig mer spela i Brynäs. Inte så länge Alcen sitter som sportchef och Svedman sitter i klubben.
Dom som vet dom vet.
Dessutom håller han inte i SHL...
Ljungkratz gjorde bort sig när han var här sist. Han kommer aldrig mer spela i Brynäs. Inte så länge Alcen sitter som sportchef och Svedman sitter i klubben.
Dom som vet dom vet.
Dessutom håller han inte i SHL...
+ 4