Inlägg: 3031314
Sv: A proposito de nada
Bob: Spelarna som saknas just nu är inte många till numerären, men de är i princip lagets viktigaste pusselbitar spelmässigt. En förstamålvakt, en förstaback, en förstacenter och en toppforward. Det hade varit en helt annan (bättre) situation om spelarna som ska in hade varit breddspelare.
+ 8
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Håller med. Grymt viktigt att Alcen prickar rätt på dessa. Framförallt för var vi ska ta vägen i näringskedjan kommande år.
+ 2