Inlägg: 3031370
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Joppe: Tycker Trivigno förtjänar ett kliv uppåt i hierarkin. Honom vill man ha så mycket istid som möjligt på.
Trivigno, Rödin, Silfver och Bellows – där tycker jag man har 4 wingar för topp 2-kedjorna. Vill också ha Larsson kvar där som C. En ny supercenter önskar jag, en Brian O'Neill-typ.
Vill ha Bäckis som tredjecenter med mindre press på sig att producera. Typ med Lindblom och AJF. En “kan bättre”-formation. Låt Bäckis fokusera på att sätta upp AJF i djupled.
Ölund fjärdecenter. Övriga FW-värvningar har jag inte jättehöga krav på. Lägg hellre pengarna på 1-2 spelskickliga backar.
Trivigno, Rödin, Silfver och Bellows – där tycker jag man har 4 wingar för topp 2-kedjorna. Vill också ha Larsson kvar där som C. En ny supercenter önskar jag, en Brian O'Neill-typ.
Vill ha Bäckis som tredjecenter med mindre press på sig att producera. Typ med Lindblom och AJF. En “kan bättre”-formation. Låt Bäckis fokusera på att sätta upp AJF i djupled.
Ölund fjärdecenter. Övriga FW-värvningar har jag inte jättehöga krav på. Lägg hellre pengarna på 1-2 spelskickliga backar.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Joppe: vem vågar skicka sina (förhoppningsvis) första två femmor utan att vara Erik Grankvist och snacka allt om hit och dit och hur om vad osv.
Frågor kan komma efteråt.
Vem vågar?
Frågor kan komma efteråt.
Vem vågar?
Sluta hålla på o älta!
Skicka era bästa topp två femmor!
Jag vet att alla tycker det är roligare att se detta!
Man får drömma man får även vara total realist!
Kör hårt!!
Brynäs Hej!