Inlägg: 3031467
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
honken21:
Tycker tvärtemot när det gäller Bäckis.
Ser honom gärna i 1:a med rätt omgivning, ge honom 2 riktigt bra yttrar så kommer det att hända saker. Ingen ser isen lika bra som honom i hela ligan
Tycker tvärtemot när det gäller Bäckis.
Ser honom gärna i 1:a med rätt omgivning, ge honom 2 riktigt bra yttrar så kommer det att hända saker. Ingen ser isen lika bra som honom i hela ligan
+ 4
Sv: A proposito de nada
honken21: Önskar en ny ytter som kliver in på topp 4 som du nämner och bumpar ner Rödin till 3e linan. Inget ont om Rödin men föryngringen måste börja, och av dom du nämner (Silfverberg, Rödin, Bellows och Bobby) så tycker jag att Rödin är den man ska försöka flytta ner till en 3e lina och ersätta med en duktig ytter.
+ 5
Trivigno, Rödin, Silfver och Bellows – där tycker jag man har 4 wingar för topp 2-kedjorna. Vill också ha Larsson kvar där som C. En ny supercenter önskar jag, en Brian O'Neill-typ.
Vill ha Bäckis som tredjecenter med mindre press på sig att producera. Typ med Lindblom och AJF. En “kan bättre”-formation. Låt Bäckis fokusera på att sätta upp AJF i djupled.
Ölund fjärdecenter. Övriga FW-värvningar har jag inte jättehöga krav på. Lägg hellre pengarna på 1-2 spelskickliga backar.