Inlägg: 3035376
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Om värvningsläget är detsamma som nu om en månad kommer jag också plocka fram sågen. Men det är för tidigt för mig nu.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Vi får väl se runt den 16/6
Vilka täcken vi får . Om det blir några förstärkningar å inte bara kroppar för å fylla truppen .
Vilka täcken vi får . Om det blir några förstärkningar å inte bara kroppar för å fylla truppen .
+ 1